made in Greece

Παραδοσιακές Στολές, Εθνικές Ενδυμασίες
απο όλες τις περιοχές της Ελλάδας

1000costumes.gr

Παραδοσιακές στολές,Μικρα Ασια,Κατηκοιμενη απο την Αρχαιοτητα η μια μεγάλη γκάμα απο φορεσιές οπως: ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ,ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΕΝΤΗΤΗ ,ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΥΡΗ ,ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ , ολες σε αριστη ποιότητα κατασκευασμένες στην Ελλάδα απο την βιοτεχνία Stamco

Εργαστήρι Παραδοσιακών Ενδυμασιών : Μικρα Ασια

Παραδοσιακές Στολές   ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ     641215
Κωδ. : 641215
ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ
Αρχικη470 €  
στο Internet:423 €
Παραδοσιακές Στολές   ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ      641063
Κωδ. : 641063
ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
Αρχικη230 €  
στο Internet:207 €
Παραδοσιακές Στολές   ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΥΡΗ  641213
Κωδ. : 641213
ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΥΡΗ
Αρχικη570 €  
στο Internet:513 €
Παραδοσιακές Στολές   ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΕΝΤΗΤΗ  641225
Κωδ. : 641225
ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΕΝΤΗΤΗ
Αρχικη390 €  
στο Internet:351 €

Κάντε τις αγορές σας ηλεκτρονικά
ευκολα και με ασφάλεια

  • Stamco Costumes
  • 52050 Μεσοποταμία
  • Καστοριά
Λιανική Πώληση >> ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΜΑΣΚΟΤ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ
Χονδρική Πώληση >> ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΕΣ ΣΤΟΛΕΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣΚΟΤ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΥΛΛΟΓΟI ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ
  • στολές βιοτεχνία στολών
  • στολή για παρέλαση, στολές για παρελάσεις σχολικές
  • εθνικές στολές, εθνικές ενδυμασίες
  • εθνική ενδυμασία, εθνική φορεσιά
  • εθνική γιορτή, εθνική επέτειος
  • εθνικές παρελάσεις
  • στολές σχολικής παρέλασης
  • παραδοσιακές στολές
  • στολές παρελάσεων
  • στολές για την 25η Μαρτίου
  • στολές για την 28η Οκτωβρίου
  • μαντήλια τσαρούχια
  • στολές εποχιακές
  • φορεσιές παραδοσιακές
  • κοστούμια παραδοσιακά
  • επετειακές στολές
  • ενδυμασίες εθνικές
  •       Ενδεικτικα μερικες Λαικες Φορεσιες που εχουμε παντα διαθεσιμες:

    • Αμαλια η κλασσικη ενδυμασια για ολη την Ελλαδα.
    • Ευζωνας η στολη της προεδρικης φρουρας .
    • Τσολιας η πιο διαδεδομενη φορεσια απο την Πελοπονησο μεχρι τη Ρουμελη.
    • Βλαχος και Βλαχα παραδοσιακη φορεσια.
    • Καραγκουνα τοπικη ενδυμασια απο τη Θεσσαλια.
    • Σαρακατσανοι λαικη φορεσια του Τσελινγκα και της Τσελιγκοπουλας .
    • Ιονια νησια παραδοσιακες στολες του Κεφαλονιτη και της Κεφαλονιτησας.
    • Κυκλαδες τοπικες φορεσιες απο τη Ναξο και αλλα Αιγαιοπελαγιτικα νησια Μυκονο Παρο κλπ.
    • Ηπειρο τοπικες φορεσιες Ηπειρωτικες ανδρικες γυναικειες, Σουλιωτισσες και αλλες περιοχες της Ηπειρου και του Μετσοβου
    • Θρακιωτικες τοπικες ενδυμασιες για ανδες και γυναικες της Θρακης και του Ευρου .
    • Κερκυρα και ολα τα Επτανησα εχουν τις δικες τους φορεσιες.
    • Κρητη φορεσιες απο ολους τους Νομους της Κρητης για Ανδρες και Γυναικες.
    • Μακεδονια τοπικες στολες της Μακεδονιας (Κεντρικης, Ανατολικης, Δυτικης)
    • Ποντος και η ευρυτερη περιοχη της Μαυρης Θαλασσας Ποντιακα κοστουμια και για παιδια.
    Στον καταλογο μας θα βρειτε επεισης στολες για τις παρελασεις και τις σχολικες γιορτες:
    • Αρχαιους Ελληνες αντρικα, γυναικεια, παιδικα.
    • Γενιτσαρους , Αλη Πασσα.
    • Καραισκακη, Κολοκοτρωνη, Παπαφλεσσα.
    • Μαντω Μαυρογενους, Μπουμπουλινα .....
    και πολλες ακομη παραδοσιακες Ελληνικες φορεσιες...

    Τελος θα βρειτε μια ποικιλια απο βοηθηματα στολων οπως Τσαρουχια, κοσμηματα, μαντηλια, ποδιες και πολλα αλλα.


    Παραδοσιακές Στολές Εθνικές Ενδυμασίες
    01.Αμαλια Ευζωνας Τσολιας | 02.Ρουμελη Στερεα Ελλαδα | 03.Πελοποννησος | 04.Μακεδονια | 05.Ηπειρος | 06.Θρακη και Εβρος | 07.Θεσσαλια | 08.Νησια Αιγαιου,Κυκλαδες | 09.Επτανησα Ιονια Νησια | 10.Κρητη | 11.Δωδεκανησα | 12.Κυπρος | 13.Ποντος Καππαδοκια | 14.Μικρα Ασια | 15.Σαρακατσανοι | 16.Βλαχοι | Εθνικές Εορτές | Ειδικες κατασκευες  |

    παράδοση είναι η ιστορία του τόπου μας,η παράδοση που ακολουθούμε χαρακτηρίζει τον τόπο και τους ανθρώπους του, λαϊκές, τοπικές παραδοσιακές φορεσιές με μεράκι και σεβασμό στη παράδοση,ποιότητα και σεβασμός στην παράδοση είναι τα χαρακτηριστικά των εθνικών στολών μας, Ελληνικές ενδυμασίες τοπικές φορεσιές λαϊκές παραδοσιακές στολές
    Παραδοσιακές στολές,Μικρα Ασια,Κατηκοιμενη απο την Αρχαιοτητα η μια μεγάλη γκάμα απο φορεσιές οπως: ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ,ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ ΚΕΝΤΗΤΗ ,ΚΑΤΩ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΥΡΗ ,ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ , ολες σε αριστη ποιότητα κατασκευασμένες στην Ελλάδα απο την βιοτεχνία Stamco
    στολές, βιοτεχνία στολών, στολή για παρέλαση, στολές σχολικές, στολές για παρελάσεις σχολικές, εθνικές στολές, εθνικές ενδυμασίες, εθνική ενδυμασία, εθνική φορεσιά, εθνική γιορτή, εθνική επέτειος, εθνικές παρελάσεις, στολές σχολικής παρέλασης, σχολική παρέλαση, παραδοσιακές στολές, στολές παρελάσεων, τσολιάς, στολές εθνικές, στολές για την 25η Μαρτίου, στολές για την 28η Οκτωβρίου, τσολιάς, τσαρούχια, φορεσιές παραδοσιακές, επετειακές στολές, ενδυμασίες εθνικές, φορεσιές παραδοσιακές, σχολικές παραστάσεις

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/18/Asiaminorhistory.jpg/200px-Asiaminorhistory.jpg H M. Ασία από αρχαιοτάτων χρόνων υπήρξε σταυροδρόμι πολιτισμών και κυρίως σημείο συνάντησης μεταναστευτικών φυλών που μετακινούνταν από την ανατολή προς τη δύση ή και αντίστροφα ενίοτε. Οι ανασκαφές του Τζέιμς Μέλαρτ (James Mellaart) ανάμεσα στο 1961 και το 1965 στο Τσατάλ-χουγιούκ (Çatalhöyük) αποκάλυψαν πως η Ανατολία ήταν κέντρο προηγμένου πολιτισμού ήδη από το 7500 π.Χ., κατά την Νεολιθική και την Χαλκολιθική περίοδο. Στην αυγή της ιστορίας ως κάτοικοι αναφέρονται οι Χάλυβες -σε σχέση με τα κοιτάσματα σιδήρου του Καυκάσου στη Μαύρη θάλασσα- οι Ίβηρες, οι Κόλχοι (Βλ. Ηρόδοτος, 2, 104 1) και άλλες φυλές. Θρακικές φυλές αναφέρονται επίσης στη Φρυγία και τη Βιθυνία, τον αρχικό πιθανώς τόπο καταγωγής τους, ενώ συναντάμε σημιτικούς λαούς στην Καππαδοκία κατά τους ιστορικούς χρόνους. Από το 1500 έως το 1000 π.Χ οι Χιττίτες κατέκλυσαν την περιοχή, φθάνοντας ως την Έφεσο και τη Σμύρνη. Απομεινάρια του πολιτισμού τους (γλυπτά και λίθινοι βωμοί) έμειναν ως τις μέρες μας στο Μπογάζ-κιόι της Καππαδοκίας. Ο μύθος της πολιτείας των Αμαζόνων στην κοιλάδα του Θερμόδοντα φαίνεται πως προέκυψε από το θηλυκό ιερατείο της χιττιτικής θεότητας Μα, η οποία στο ελληνικό μυθολογικό πάνθεο μετουσιώθηκε σε Αρτέμιδα, ειδικότερα στην Έφεσο, με τη λατρεία της πολύστηθης Αρτέμιδας. Οι σύγχρονες ανακαλύψεις του Σλήμαν (Schliemann) και του Ντόρπφελντ (Dörpfeld) στο Χισαρλίκ, στην αρχαία Τρωάδα επιβεβαίωσαν την ημερομηνία καταστροφής της Τροίας (1200-1100 π.Χ.) θέτοντας έτσι έναν ιστορικό σταθμό για την αλληλουχία των γεγονότων. Ωστόσο δεν ήταν ούτε ο Αγαμέμνων και οι Αργείοι του εκείνοι που κατέκτησαν την Μ. Ασία. Περίπου το 1100 π.Χ. ωθούμενοι από την πίεση των Δωρικών φυλών αρκετοί Έλληνες μετανάστευσαν ανατολικά από την Ήπειρο και τη Θεσσαλία για να εγκατασταθούν σε νησιά του Αρχιπελάγους και στις νότιες ακτές της Μ. Ασίας, όπου οι εκβολές ποταμών και η διαμόρφωση των ακτών ευνοούσαν την ανάπτυξη του εμπορίου. Από τον 9ο έως τον 6ο αι. π.Χ. σε μια μακρά διαδοχή μεταναστεύσεων Ίωνες, Αιολείς και Δωριείς έφθασαν ως τις ακτές της Μ. Ασίας ως έμποροι, αποικιστές, τυχοδιώκτες και στρατιώτες, έκτισαν τις πόλεις τους, αναμείχθηκαν με τους γηγενείς πληθυσμούς υιοθέτησαν τμήμα της θρησκείας τους (βλ. πολύστηθη 'Άρτεμις) και σύντομα εγκαθίδρυσαν έναν αξιόλογο πολιτισμό που προπορεύθηκε σε πολλές περιπτώσεις εκείνου της ηπειρωτικής Ελλάδας. Η ανάπτυξη αυτού του πολιτισμού θεωρείται από αρκετούς ιστορικούς το πρώτο κεφάλαιο στην ανάπτυξη του δυτικού πολιτισμού κυρίως εξαιτίας της φιλοσοφικής σκέψης που παρήγαγε. Σε αυτή την περίοδο κόπηκαν τα πρώτα τετράγωνα νομίσματα από ήλεκτρον, (Λυδία-7ος π.Χ.), πιθανώς ως αποτέλεσμα των εμπορικών συναλλαγών των γηγενών με τους Έλληνες, ενώ άρχισαν οι Λυδοί βασιλείς -σύμφωνα με τον Ηρόδοτο- να ενδιαφέρονται για το μαντείο των Δελφών και να στέλνουν δώρα στον ναό του. Περί τα μέσα του 6ου αι. π.Χ. κατόρθωσε να εξαπλώσει την ηγεμονία του στην ευρύτερη περιοχή ο βασιλιάς των Λυδών Κροίσος, (548-546 π.Χ.), ο οποίος σύντομα εκδιώχθηκε από τον Πέρση Κύρο, που μετέτρεψε όλη την περιοχή σε επαρχία του διοικητικού συστήματος της Περσίας. Σε εκείνα τα χρόνια οι φιλοδοξίες του Μεγάλου Βασιλέα Δαρείου Α΄ και του διαδόχου του Ξέρξη Α΄ έφεραν σε σύγκρουση τις ελληνικές πόλεις-κράτη με την περσική αυτοκρατορία (500-449 π.Χ.). Η περσική ήττα προκάλεσε αλλεπάλληλες κοινωνικές αλλαγές που προετοίμασαν το δρόμο για τον Αλέξανδρο και την ολοκληρωτική κατάκτηση της περσικής αυτοκρατορίας από τους Έλληνες. Ακολούθησε μια δύσκολη και ταραγμένη περίοδος κατά την Ελληνιστική περίοδο κατά τη διάρκεια της οποίας οι Σελευκίδες, διάδοχοι του Αλέξανδρου διεκδίκησαν τη Μ. Ασία με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν τα νέα βασίλεια του Πόντου, της Βιθυνίας, της Καππαδοκίας, της Περγάμου και της Κιλικίας, όπως και το κελτικό βασίλειο της Γαλατίας (280 π.Χ.), αποτέλεσμα των πολεμικών περιπετειών με τους Γαλάτες επιδρομείς στη Μ. Ασία. Οι επόμενοι επτά περίπου αιώνες έφεραν και την ιδιαίτερη σφραγίδα του κελτικού πολιτισμού. Η ελληνική τέχνη, που ήδη είχε ανθίσει με τρόπο θαυμαστό στα ιωνικά νησιά, στα κέντρα της ηπειρωτικής Ελλάδας και στη νότια Μ. Ασία ανανεώθηκε στο ορεινό βασίλειο της Περγάμου υπό τη διακυβέρνηση των Ατταλιδών. Ακολούθησαν οι πόλεμοι με τη δημοκρατική Ρώμη (190-63 π.Χ.), που τελείωσαν με την ήττα και το θάνατο του μεγάλου Μιδραδάτη ΣΤ΄, του "Ανατολίτη υπερασπιστή της ελληνικής ελευθερίας", ενώ ο Πόντος και η Βιθυνία στις βόρειες ακτές της Μαύρης Θάλασσας απειλούνταν διαρκώς από τις εξ ανατολών επιδρομές. Γενικά οι πρώτοι τρεις αιώνες της Ρωμαϊκής διακυβέρνησης ήταν περίοδος ειρήνης και ευημερίας για την ευρύτερη περιοχή της Μ. Ασίας. Τούτη την περίοδο ειρήνης ακολούθησαν τρεις αιώνες περίπου πολέμων της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας με την Περσία. Η εκμηδένιση της περσικής φιλοδοξίας από τον αυτοκράτορα Ηράκλειο (610-641) απλώς μετέθεσε χρονικά τον κίνδυνο. Οι Άραβες και οι διάδοχοί τους, οι Τούρκοι, Διεκδίκησαν επίμονα την Ανατολία και τελικά τα κατάφεραν. Οι αραβικές επιδρομές από το 672 έως το 717 απωθήθηκαν από την Κωνσταντινούπολη και η περιοχή έμεινε "θέμα" υπό Βυζαντινή διακυβέρνηση, αν και το χριστιανικό κράτος της Αρμενίας υπέφερε τα πάνδεινα από τις αλλεπάλληλες καταστροφές. Το 1922 η προσπάθεια του ελληνικού κράτους να θέσει τη δυτική Μ. Ασία υπό ελληνικό έλεγχο είχε άδοξη κατάληξη, Το ίδιο συνέβη και με την προσπάθεια να δημιουργηθεί Ποντο-Αρμενικό κράτος βάσει της συνθήκης των Σεβρών. Την ίδια περίοδο συνέβησαν τα γεγονότα το οποία οι Αρμένιοι και Πόντιοι χαρακτηρίζουν ως γενοκτονία, και η Καταστροφή της Σμύρνης. Με την συνθήκης της Λωζάνης σφραγίστηκε η καταστροφή του Χριστιανισμού της Μ Ασίας. Οι Χριστιανοί μέχρι εκείνη την περίοδο αποτελούσαν το 30% του πληθυσμού της Μ. Ασίας.

     

    Stamco Στολές

    Τελευταία ενημέρωση:  Sat 22 Jul 2017  © Stamco 1998- 2017  All Rights Reserved.